Blog
Klantbeleving is de sleutel
Komende jaren staat volgens menig trendwatcher en marketeer in het teken van klantbeleving.
De klantbeleving telt zelfs zo zwaar dat de consument eerder bereid is om meer te betalen wanneer de klantreis goed is, dan dat er wordt gekeken naar de prijs of kwaliteit. Dit geldt uiteraard ook voor B2B, achter ieder bedrijf zit tenslotte een consument.
The future is visual
Misschien denk je wel dat de klantbeleving voornamelijk online plaats vindt. Dat denk je niet verkeerd, maar vergeet offline ook niet! Een goede klantbeleving is een samenhang tussen de on- en offline wereld. Beiden zullen meer moeten dienen als verkoopkanaal. Het gaat erom hoe de klant jouw product, dienst of merk ervaart.
Nespresso is hier een goed voorbeeld van. Online is het grootste verkooppunt, toch besteden ze net zoveel aandacht aan hun fysieke winkels. De winkels zijn zo ingericht dat de klant de koffie ervaart. Alle kleuren, het personeel, vormgeving en geuren zijn erop gericht om de optimale ervaring neer te zetten. Winkels die online verkopen maar die ook offline verkooppunten hebben, zetten vaak zelfs meer om in de fysieke winkels.
Zelf ervaren?
Kom eens langs bij ons op kantoor in Gorinchem, dan ervaar je het zelf.
Vormgeving nodig?
Onze studio denkt met je mee! Van visitekaartjes tot aan marketingcampagnes. Vraag het ons.

Daarom GCC
- Persoonlijk advies
- De beste kwaliteit
- Scherp geprijsd
Bekijk ook andere blogs